0
Διάρκεια μαθημάτων
Περιγραφή Σεμιναρίου
Στο σεμινάριο αυτό θα καλύψουμε ένα σημαντικό αριθμό περιοχών του 3Ds Max. Έμφαση θα δοθεί στην ανατομία. Θα εξετάσουμε τις αναλογίες και τα οστεώδη μέρη του σκελετού παράλληλα με την αλληλεπίδραση των διαφορετικών ομάδων νεύρων.
Επίσης θα εξετάσουμε πώς να χρησιμοποιούμε ιεραρχίες, περιορισμούς, να μορφοποιούμε στόχους, να κάνουμε χρήση του συστήματος εργαλείων κίνησης( CAT), καθώς και το πώς θα δημιουργήσουμε ένα σκελετό κίνησης για χαρακτήρες χρησιμοποιώντας τα οστά. Στη συνέχεια θα μάθουμε πώς να συνδέουμε τα μοντέλα πάνω στα οστά και το σύστημα (CAT), καθώς και πώς να επιλύουμε θέματα παραμορφώσεων και άλλων κοινών προβλημάτων που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της επικόλλησης του μοντέλου στα οστά. Τέλος θα μάθουμε πώς να τοποθετούμε τον χαρακτήρα που έχουμε κατασκευάσει σε χαρακτηριστικές ή διαφορετικές πόζες και πώς να κινήσουμε τον χαρακτήρα αυτόν με ομαλή και ζυγισμένη ροή.
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε όσους είναι ήδη εξοικειωμένοι με το 3D Studio Max και επιθυμούν να μάθουν να σχεδιάζουν, να κατασκευάζουν μοντέλα, να δημιουργούν ένα σκελετό κίνησης/rigging για ένα χαρακτήρα και να του δίνουν κίνηση.
Σκοπός:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών ανατομίας και τοπολογίας που διέπουν τη δημιουργία χαρακτήρων. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα γνωρίζετε πως η ανθρώπινη ανατομία οδηγεί την σχεδίαση του χαρακτήρα καθώς και την κίνηση του. Θα μπορείτε να κατασκευάσετε το Rig ενός χαρακτήρα με την χρήση των "bones" (οστά) και θα έχετε μάθει παραδοσιακές τεχνικές animation για να δημιουργείτε την κίνηση του χαρακτήρα με ομαλή ροή και σωστές πόζες. Τέλος θα μάθετε να εντοπίζετε τα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια της κίνησης και να προβαίνετε σε διόρθωση αυτών.
Επίσης θα εξετάσουμε πώς να χρησιμοποιούμε ιεραρχίες, περιορισμούς, να μορφοποιούμε στόχους, να κάνουμε χρήση του συστήματος εργαλείων κίνησης( CAT), καθώς και το πώς θα δημιουργήσουμε ένα σκελετό κίνησης για χαρακτήρες χρησιμοποιώντας τα οστά. Στη συνέχεια θα μάθουμε πώς να συνδέουμε τα μοντέλα πάνω στα οστά και το σύστημα (CAT), καθώς και πώς να επιλύουμε θέματα παραμορφώσεων και άλλων κοινών προβλημάτων που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της επικόλλησης του μοντέλου στα οστά. Τέλος θα μάθουμε πώς να τοποθετούμε τον χαρακτήρα που έχουμε κατασκευάσει σε χαρακτηριστικές ή διαφορετικές πόζες και πώς να κινήσουμε τον χαρακτήρα αυτόν με ομαλή και ζυγισμένη ροή.
Σε ποιούς απευθύνεται:
Σε όσους είναι ήδη εξοικειωμένοι με το 3D Studio Max και επιθυμούν να μάθουν να σχεδιάζουν, να κατασκευάζουν μοντέλα, να δημιουργούν ένα σκελετό κίνησης/rigging για ένα χαρακτήρα και να του δίνουν κίνηση.
Σκοπός:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών ανατομίας και τοπολογίας που διέπουν τη δημιουργία χαρακτήρων. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα γνωρίζετε πως η ανθρώπινη ανατομία οδηγεί την σχεδίαση του χαρακτήρα καθώς και την κίνηση του. Θα μπορείτε να κατασκευάσετε το Rig ενός χαρακτήρα με την χρήση των "bones" (οστά) και θα έχετε μάθει παραδοσιακές τεχνικές animation για να δημιουργείτε την κίνηση του χαρακτήρα με ομαλή ροή και σωστές πόζες. Τέλος θα μάθετε να εντοπίζετε τα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια της κίνησης και να προβαίνετε σε διόρθωση αυτών.
Διδασκόμενη Ύλη
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Head modeling
- Body modeling
- Facial rigging
- Body rigging
- Skinning Animation
ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
Προβολή σε projector, ασκήσεις- case studies, σημειώσεις σε CD, βιβλιογραφία
ΕΠΙΠΕΔΟ
Ενδιάμεσο
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν μαζί τους ένα μεταφερόμενο δίσκο π.χ flash drive
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Βασικές γνώσεις 3D Studio Max
Σας ενδιαφέρει;
Ενδιαφέρεστε να γραφτείτε στο σεμινάριο Digital Character Design And Animation του Ομίλου Intergraphics; Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και η γραμματεία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για περισσότερες λεπτομέρειες.