STARTUP ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ B2B

πωλησεις b2b

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Το σεμινάριο "Το νέο σας startup στις Πωλήσεις B2B" εστιάζει στoν καίριο ρόλο που επιτελεί ο Πωλητής στο χώρο εργασίας του, αλλά και στο χώρο των πελατών Β2Β που προσεγγίζει, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται, ή τον τύπο απασχόλησης.
Ειδικότερα, από τη στιγμή που οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντά του  τον καλούν να διαχειριστεί καταστάσεις, να προτείνει λύσεις, να εξυπηρετήσει ανθρώπους αλλά και με την γένει παρουσία του να “πωλήσει” την εικόνα της εταιρείας, τα προιόντα και τις υπηρεσίες της, εκεί έξω, απαιτείται πρώτα ο ίδιος να αντιληφθεί την πολλαπλότητα και τη σημαντικότητα της θέσης εργασίας του, όπως και τον τρόπο που οφείλει να λειτουργεί.
Στο σεμινάριο αναλύονται έννοιες, όπως “πελάτης”, “εξυπηρέτηση”, “πώληση”,”πωλητής”, “επικοινωνία”, τις αρχές που τις διέπουν αλλά και τις απαιτούμενες συμπεριφορές στο χώρο των πωλήσεων.
Κατά συνέπεια το σεμινάριο παρέχει την απαραίτητη πρώτη βάση και οδηγεί στη σωστή ένταξη του συμμετέχοντα στο χώρο των πωλήσεων για να εξελιχθεί  σε αποτελεσματικό στέλεχος και όχι απλώς να παραμείνει “υπάλληλος”.
Το σεμινάριο αποτελεί προπομπό επιπλέον σεμιναρίων στο αντικείμενο των πωλήσεων, όπως π.χ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ, ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.

Απευθύνεται σε άτομα τα οποία:

Ήδη έχουν ή θα αναλάβουν καθήκοντα Πωλήσεων, είτε έχουν πρόσφατα ενταχθεί στην αγορά εργασίας, είτε ήδη εργάζονται και επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το αντικείμενο.

Σκοπός:

Η περιγραφή, ερμηνεία, ανάλυση και αποσαφήνιση βασικών εννοιών, αρχών, και συμπεριφορών στο χώρο των πωλήσεων, που αν και τις αντιλαμβανόμαστε, πολλές φορές δεν τις κατανοούμε απόλυτα ή ενδεχομένως τις παρερμηνεύουμε.

Όφελος:

Το σεμινάριο φιλοδοξεί να ενδυναμώσει το ηθικό, την αντίληψη και τη στάση των συμμετεχόντων απέναντι στην πώληση,
ούτως ώστε να αξιολογήσουν με άλλη οπτική την καριέρα τους σε αυτήν.

ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ – Στόχος: ο εκπαιδευόμενος να ενημερωθεί για τις ενότητες του σεμιναρίου και ενταχθεί στη διαδικασία εκπαίδευσης.
  • ΠΩΛΗΣΗ, ΤΕΧΝΗ ή ΕΠΙΣΤΗΜΗ; - Στόχος: ο εκπαιδευόμενος να αντιληφθεί ότι μπορεί να ασχοληθεί με τις πωλήσεις
  • Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΡΙΣΗ ... ή ΕΥΚΑΙΡΙΑ; Στόχος: ο εκπαιδευόμενος να γνωρίσει το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργούν όλοι, είτε υπάλληλοι, είτε πελάτες της επιχείρησης.
  • Ο ΠΕΛΑΤΗΣ – Στόχος: ο εκπαιδευόμενος να κατανοήσει το λόγο ύπαρξης της επιχείρησης και το γιατί ο πελάτης αγοράζει.
  • Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ – Στόχος: Ο εκπαιδευόμενος να κατανοήσει το συνδετικό κρίκο που ενώνει τον πωλητή με τους πελάτες, τον τρόπο ομιλίας και κυρίως την ακρόαση.
  • Η ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ – Στόχος: Ο εκπαιδευόμενος να κατανοήσει ότι η εξυπηρέτηση του πελάτη και η πώληση είναι αλληλένδετες έννοιες.
  • Ο ΠΩΛΗΤΗΣ – Στόχος: Ο εκπαιδευόμενος να αποσαφηνίσει το ρόλο του πωλητή, των λαθών και παραλείψεων του και των χαρακτηριστικών που πρέπει να διαθέτει.
  • ΕΠΙΛΟΓΟΣ – Στόχος: Σύνοψη των όσων αναφέρθηκαν στο σεμινάριο και ο προσωπικός οδικός χάρτης του εκπαιδευόμενου.
Διάρκεια:
9 ώρες

Το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα πραγματοποιείται σε 3 ημέρες

Ημερομηνία Έναρξης:

ΤΜΗΜΑ: 17 έως 19 Ιουλίου 2019, 18:00 - 21:00
Εκπτωτική Πολιτική:
Ειδική τιμή έκπτωσης γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις
Α) Οι άνεργοι, πολύτεκνοι και τα άτομα με ειδικές ανάγκες
Γ) Σε περίπτωση ομαδικής συμμετοχής (δύο ατόμων και άνω)
Δ) Όσοι συμμετείχαν σε άλλο κύκλο εκπαίδευσης του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. INTERGRAPHICS
Ε) Γρήγορη εγγραφή 20 ημέρες πριν την έναρξη του κύκλου σπουδών
* Δυνατότητα άτοκων δόσεων μέσω πιστωτικής κάρτας
Παροχές:
-Βεβαίωση παρακολούθησης Κέντρου Δια Βίου Μάθησης
-Σημειώσεις σε ψηφιακή μορφή
-Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί στις επιχειρήσεις μέσω του προγράμματος 0,24% του ΛΑΕΚ

 

Ο εισηγητής του σεμιναρίου:

Ο εισηγητής έχει σπουδές σε Ελλάδα και Αγγλία (MSc Operational Research, London School of Economics & B.Sc Business Administration, The American College of Greece).
Ξεκίνησε να δραστηριοποιείται επαγγελματικά το 1988 στην Πληροφορική (πωλήσεις H/W προιόντων, marketing S/W προιόντων) ενώ από το 1997 δραστηριοποιείται στο χώρο των contact centres.
Η επαγγελματική εμπειρία του εστιάζει κυρίως στους κατωτέρω τομείς:
• Direct (telephone) Marketing, μέσω contact centre, με έμφαση στις πωλήσεις υπηρεσιών και στην εξυπηρέτηση πελάτη, Μάρκετινγκ Yπηρεσίας και Product Marketing.
• Εκπαίδευση, ως training manager, εκπαιδευτής σεμιναρίων (με κωδικό ΛΑΕΚ) σε θέματα Εξυπηρέτησης Πελάτη, Πωλήσεων και Επικοινωνίας και coach.
• Ερευνα (τηλεφωνική) σε θέματα Customer Satisfaction, Αγοράς, Voice of the Customer, Voice of the Employee, Root-Cause Analysis, Mystery Calls, Mystery Shopping.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε:
-Να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210 3838808 ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
-Να μας επισκεφθείτε Ακαδημίας 98-100 (Πλατεία Κάνιγγος) - τ.κ 10677
-Να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και θα έρθουμε άμεσα σε επικοινωνία μαζί σας

Φόρμα Ενδιαφέροντος

Αν θέλεις να ενημερωθείς άμεσα κάλεσε τώρα στο 2103838808
Αν θέλεις να σε καλέσουμε εμείς συμπλήρωσε τα στοιχεία σου παρακάτω.
Θα επικοινωνήσουμε μαζί σου το συντομότερο και θα λύσουμε όλες τις απορίες σου.

Επώνυμο *
Όνομα *
Tηλέφωνο *
E-mail *

 
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Επώνυμο *
Όνομα *
Tηλέφωνο *
E-mail *

Εγγραφή στο newsletter

ΑΘΗΝΑ

ΤΗΛ: 210 38 38 808  info@intergraphics.gr

ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 98-100 - τ.κ 106 77
(ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΝΙΓΓΟΣ)

ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ 49 -  τ.κ 106 82
(ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)

Like Us on Facebook!
Follow Us on Twitter!
Watch Us on Youtube!