Διαγωνισμός Λογότυπου «Γκολ στη Φτώχεια»

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

Αγαπητοί φίλοι,

«Γκολ στη Φτώχεια» είναι το σύνθημα μιας κοινωνικής εκστρατείας που ξεκίνησε το 2006 με στόχο την υποστήριξη ευπαθών ομάδων συμπολιτών μας, την ευαισθητοποίηση, αλλά και την κινητοποίηση των πολιτών ενάντια σε κάθε μορφή κοινωνικού αποκλεισμού.  Οι άστεγοι, άτομα εξαρτημένα από ψυχότροπες ουσίες και οι πρόσφυγες είναι οι τρεις κατηγορίες που βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της πρωτοβουλίας.

Στόχος της είναι να αναδείξει τα προβλήματα, να προβάλλει το έργο φορέων που έχουν ως αντικείμενο την περίθαλψη των ευπαθών αυτών ομάδων, και, εν τέλει, να  ενισχύσει τον αγώνα για επανένταξη συνανθρώπων μας που η ζωή τούς πήγε αλλού.

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η οργάνωσή μας εξασφάλισε τη συμμετοχή μιας ποδοσφαιρικής ομάδας στο 5ο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων το οποίο πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι του 2007 στην Κοπεγχάγη. Ήταν η πρώτη φορά που ελληνική ομάδα συμμετείχε σε αυτή την σπουδαία από κάθε άποψη διοργάνωση, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο με την υποστήριξη και της UEFA. Μάλιστα, η ελληνική ομάδα –σε αυτή την πρώτη της συμμετοχή- αναδείχθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια Ήθους (Fair Play award).

Σήμερα, η ελληνική ομάδα αστέγων προετοιμάζεται εν όψει της συμμετοχής της στο 10ο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων που θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Οκτώβριο (6 ως 14/10/2012) στο Μεξικό.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της κοινωνικής αυτής εκστρατείας –εκτός του αμιγώς αγωνιστικού κομματιού- διοργανώνουμε κάθε χρόνο μια σειρά αθλητικών, πολιτιστικών και ενημερωτικών εκδηλώσεων (εκθέσεις γελοιογραφίας, ημερίδες, συναυλίες, «τουρνουά ποδοσφαίρου και ενημέρωσης» κ.λπ.).

Φέτος όμως, είναι η χρονιά που η καμπάνια «Γκολ στη Φτώχεια» αναλαμβάνει μια νέα πολύ σημαντική πρωτοβουλία.

Συγκεκριμένα, σε λίγες εβδομάδες θα εκδοθεί ένα μηνιαίο περιοδικό δρόμου. Τα περιοδικά δρόμου είναι ανεξάρτητες εφημερίδες ή περιοδικά που πωλούνται στους δρόμους των μεγαλουπόλεων του πλανήτη από άστεγους, άνεργους και άλλους ανθρώπους που προέρχονται από κοινωνικά και οικονομικά ευάλωτους πληθυσμούς.

Είναι μια ξεχωριστή ευκαιρία που παρέχεται σε ανθρώπους που έχουν βρεθεί στο περιθώριο να εξασφαλίσουν αξιοπρεπώς ένα εισόδημα και να ξαναχτίσουν τις ζωές τους, αφού από την τιμή πώλησης του περιοδικού το 50% αποτελεί απευθείας έσοδο για τον πωλητή.

Το Διεθνές Δίκτυο Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.street-papers.org) αριθμεί πάνω από 100 εφημερίδες δρόμου-μέλη που εκδίδονται σε 40 χώρες του κόσμου. Από την Αυστραλία ως τη Νότια Κορέα και από τη Σουηδία ως τη Χιλή.118 εφημερίδες δρόμου, 40 χώρες, 6 ήπειροι, 1 φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια», είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου.

Με την προσθήκη του ελληνικού περιοδικού δρόμου, τα μέλη γίνονται 119.

Το όνομα του περιοδικού δρόμου θα είναι «Σχεδία».

Θα πρόκειται για ένα ανεξάρτητο ερευνητικό δημοσιογραφικό περιοδικό ποικίλης ύλης, με σαφή κοινωνικό προσανατολισμό, το οποίο θα διανέμεται από άστεγους, άνεργους και άλλους ανθρώπους που προέρχονται από κοινωνικά και οικονομικά ευάλωτους πληθυσμούς, δίνοντας τη δυνατότητα στους πωλητές να εξασφαλίσουν ένα εισόδημα και, κυρίως, ένα εφαλτήριο να ξαναχτίσουν τις ζωές τους.

Κάναμε τη σκέψη, αντί να απευθυνθούμε σε έναν γραφίστα για τον σχεδιασμό του λογοτύπου και του σήματος του περιοδικού δρόμου να απευθυνθούμε σε σχολές, αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία, ζητώντας τη συμμετοχή και τη συμβολή της ευρύτερης μάζας των συμπολιτών μας σε αυτή την προσπάθεια.

Ο τρόπος σκέψης μας ήταν απλός. Καθιστώντας ανοιχτή την διαδικασία τον σχεδιασμού του λογοτύπου και του σήματος, συμβάλλουμε στην ευαισθητοποίηση και, εν τέλει στην κινητοποίηση όλο και περισσότερων ανθρώπων ενάντια στη φτώχεια και στον κοινωνικό αποκλεισμό.

Με βάση τα παραπάνω, απευθύνουμε πρόσκληση προς όλους τους μαθητές της σχολής σας να συμμετάσχουν στον ανοιχτό διαγωνισμό για τον σχεδιασμό του λογοτύπου και του σήματος του περιοδικού «Σχεδία».

Ο ακριβής τίτλος είναι: «Σχεδία»

Ο υπότιτλος: «Περιοδικό Δρόμου»

Χαρακτηριστικά: Μηνιαίο Περιοδικό Ποικίλης Ύλης (θα κυκλοφορεί κάθε τελευταία Τετάρτη του μήνα), μεγέθους Α4, τετράχρωμο, 48-56 σελίδες. Δίκτυο διανομής: πωλητές του δρόμου.

Οι συμμετοχές κλείνουν το μεσημέρι της Τρίτης 1η Μαϊου, 2012.

Η ανακοίνωση του ονόματος του διαγωνιζόμενου με την πρόταση που τελικά θα καταστεί μόνιμο χαρακτηριστικό του εξωφύλλου του πολύ ξεχωριστού αυτού περιοδικού θα γίνει σε ειδική εκδήλωση που θα συνδυαστεί με το επίσημο λανσάρισμα της «Σχεδίας».

Από την πλευρά μας, θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η καμπάνια «Γκολ στη Φτώχεια» θα συνεχίσει με το ίδιο πάθος να αγωνίζεται υπέρ των συνανθρώπων μας εκείνων που δίνουν το σκληρό αγώνα της ένταξης ή επανένταξης σε μια ζωή φυσιολογική. Ελπίζουμε ότι σε αυτό τον αγώνα θα σας έχουμε υποστηρικτές και «συμπαίκτες».

Σας παρακαλώ, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με την πρότασή μας, αλλά και γενικότερα, την πρωτοβουλία μας.

Μετά τιμής

 

Εγγραφή στο newsletter

ΑΘΗΝΑ

ΤΗΛ: 210 38 38 808  info@intergraphics.gr

ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 98-100 - τ.κ 106 77
(ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΝΙΓΓΟΣ)

ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ 49 -  τ.κ 106 82
(ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)

Like Us on Facebook!
Follow Us on Twitter!
Watch Us on Youtube!